Finansassistent 

Om Friday Group:

Siden 2016 har Friday Group ApS været leverandør af den perfekte fredag aften. Vi er en koncern bestående af 30 fuldtidsansatte og flere hundrede dedikerede unge mennesker, som tilbyder forskellige løsninger til hotel-, restaurations- og cateringmarkedet.

Koncernen består af fem brands, der blandt andet tilbyder cocktailoplevelser, isterninger og salg af drikkevarer; Cocktail Company, Is Til Fest, Potio, der drives af vores to afdelinger i hhv. Glostrup og Åbyhøj, samt cocktailbarerne Aloë og Kassen, der begge ligger i København. Vi har opnået 3 Gazelle-priser og er støttet af Innovations- samt Vækstfonden. I 2020 købte kapitalfonden Morph Capital en andel af selskabet.

Til vores regnskabsafdeling søger vi en ihærdig og dygtig finansassistent i en deltidsstilling.
Der vil være mulighed for at kunne få en solid erfaring med at afstemme balancer samt at afslutte årsregnskab i alle virksomhederne i Friday Group, i en iværksættervirksomhed i høj vækst. Der er mulighed for at arbejde hjemme, samt i virksomheden.

Arbejdsopgaver og ansvar

  • Udarbejdelse af faktura i Cocktail Company;
  • Holde styr på debitorer i Cocktail, IsTilFest, Potio;
  • Hjælpe til med at gennemse månedsregnskaber og kvartalsregnskaber;
  • Deltage i rapportering af nøgletal;
  • Sikrer, at finansielle data indtastes korrekt og præcist;
  • Baseret på dataanalyse, giver informerede anbefalinger vedrørende passende struktureret finansiering for specifikke projekter;
  • Bevarer kendskabet til markedsforholdene identificerer nye udviklingsmuligheder baseret på ændringer og udviklinger;
  • Registrerer numeriske og finansielle data for at producere finansielle poster;
  • Angiver journalposter for at debitere og kreditere virksomhedens konti;
  • Genererer regnskabs- og revisionsrapporter for kontante kvitteringer, gæld og tilgodehavender, udgifter og overskud og tab;
  • Afstemmer og rapporterer forskelle eller problemer, der findes i finansielle registre;
  • Letter den vellykkede gennemførelse af aktivbaserede tilbud;
  • Udfører andre relaterede opgaver som tildelt.

Påkrævede kompetencer/viden/evner

  • Grundig forståelse af struktureret arbejde med fokus på økonomi og bogholderi;
  • Fremragende mundtlige og skriftlige kommunikationsevner;
  • Evne til at forstå og rådgive om økonomiske forslag;
  • Fremragende interpersonelle og kundeservicefærdigheder;
  • Fremragende organisatoriske færdigheder og opmærksomhed på detaljer;
  • Stærke analytiske og problemløsningsevner;
  • Kendskab til almindeligt accepterede regnskabsprincipper og analyse af finansielle data;
  • Har erfaring med Microsoft Office Suite eller relateret software.

Uddannelse og erfaring:

Gerne en cand.merc.aud. studerende, men andre relevante uddannelsesretninger er også velkomne;

Mindst et par års regnskabserfaring er ønskeligt.

Vi har kontorer i Glostrup, og tilbyder betalt frokost, samt hyggelige fredagsbarer.

Vores værdier er: 
Loyalitet, Innovation, Glæde og Agilitet. Vi vægter at have det sjovt sammen, mens vi går efter vores mål.

Løn og muligheder:
Lønnen gives efter kvalifikationer og erfaring. Du har stor mulighed for at påvirke din egen hverdag samt fremtiden hos Friday Group i form af afdelingens resultater.

Send din ansøgning:
Send din ansøgning, dit curriculum vitae og et vellignende foto.

Tiltrædelse:
Gerne hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette.

Arbejdstid:
Deltid

Vi glæder os til at høre fra dig! Søg stillingen – klik her. 

Friday Group ApS
Erhvervsvej 17,
2600 Glostrup
Denmark
Direct phone to HR: +45 3020 5192 
Website: https://fridaygroup.dk
CVR-nr 37749850