Marketingsmedarbejder med et Growth Hacker mindset

ENGLISH VERSION AT THE BOTTOM.

Som en del af marketingsteamet hos Friday Group, bliver du en del af et lille, men passioneret team, med vækst og sjove projekter i fokus. 
Her er der højt til loftet, og rig mulighed for at bidrage til væksten i firmaet, samt at sætte dit eget præg på dine arbejdsopgaver. Vi værdsætter medarbejdere der tør at tage en chance, og udforske nye måder at opnå resultater. Hos os står du aldrig alene, og der vil altid være tid og mulighed for at spare med dine kollegaer og ledere. 
Vi går op i gennemsigtighed, agilitet og innovation. Du vil sidde med mange forskellige typer opgaver, og det er meget sjældent at vi laver det samme projekt 2 gange. Du vil få lov at bruge en bred variation af kompetencer for at komme i mål, og vi garanterer at du vil lære en ting eller to også.  

Om Friday Group:

Siden 2016 har Friday Group ApS været leverandør af den perfekte fredag aften. Vi er en koncern bestående af 30 fuldtidsansatte og flere hundrede dedikerede unge mennesker, som tilbyder forskellige løsninger til hotel-, restaurations- og cateringmarkedet.

Koncernen består af fem brands, der blandt andet tilbyder cocktailoplevelser, isterninger og salg af drikkevarer; Cocktail Company, Is Til Fest, Potio, der drives af vores to afdelinger i hhv. Glostrup og Åbyhøj, samt cocktailbarerne Aloë og Kassen, der begge ligger i København. Vi har opnået 3 Gazelle-priser og er støttet af Innovations- samt Vækstfonden. I 2020 købte kapitalfonden Morph Capital en andel af selskabet.

 

Arbejdsopgaver og ansvar

  • Er i stand til at analysere eksisterende webtrafik og internetaktivitet i forbindelse med virksomhedens og dens produkter;
  • Kan udvikle innovative strategier til at tiltrække kunder til virksomhedens brands gennem forskellige webbaserede marketingsprogrammer og søgemaskineoptimering (SEO);
  • Evner at identificere passende sociale medieplatforme og andre webbaserede værktøjer, der skal bruges til fremme hvert enkelt produkt eller tjenesteydelse;
  • Ansvarlig for at styre, og overvåge gennemførelsen af online markedsføringsplaner, samt indsamle og analysere data måle effektiviteten af disse planer;
  • Sørge for at rapportere kampagneresultater til ledelsen, og tage stilling til eventuelle spørgsmål, eller udfordringer;
  • Kan effektivt identificere og anbefale forbedringer af eksisterende programmer eller se nye markedsføringsstrategier- og muligheder;
  • Sikrer, at projekter gennemføres til tiden og indenfor budgettet;
  • Samarbejder med – og koordinerer kommunikationen mellem firmaets mange afdelinger, såsom salg, drift og IT.

Påkrævede kompetencer/viden/evner

  • Minimum 1 års relevant erhvervserfaring;
  • Dokumenterede kompetencer indenfor brugertilpasning, forvaltning af brugerrelationer og projektstyring;
  • Har arbejdet effektivt med digitale værktøjer og SoMe-platforme;
  • Har erfaring med salg af abonnementer samt kundefastholdelse;
  • Det vil være en fordel med erfaring inde for UX – og/eller UI-design.

Vi har kontorer i Glostrup, og tilbyder betalt frokost, samt hyggelige fredagsbarer.

Vores værdier er: 
Loyalitet, Innovation, Glæde og Agilitet. Vi vægter at have det sjovt sammen, mens vi går efter vores mål.

Løn og muligheder:
Lønnen gives efter kvalifikationer og erfaring. Du har stor mulighed for at påvirke din egen hverdag samt fremtiden hos Friday Group i form af afdelingens resultater.

Send din ansøgning:
Send din ansøgning, dit curriculum vitae og et vellignende foto.

Tiltrædelse:
Gerne hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette.

Arbejdstid:
Fuldtid

Vi glæder os til at høre fra dig! Søg stillingen – klik her. 

 

 Digital Marketeer with a growth hacker mindset

As part of the marketing team at Friday Group, you’ll be part of a small but passionate team, focused on growth and fun projects. There are high expectations and plenty of opportunities to contribute to the growth of the company and to put your own stamp on your work. We value employees who dare to take a chance and explore new ways to achieve results. With us, you are never alone, and there will always be time and opportunity to get a positive evaluation with your colleagues and managers. We are committed to transparency, agility and innovation. You’ll be sitting on many different types of tasks, and it’s very rare that we do the same project twice. You’ll get to use a wide variety of skills to get to the finish line, and we guarantee you’ll learn a thing or two too.

Duties/Responsibilities:

  • Analyzes existing website traffic and internet activity related to the company and products;
  • Develops innovative strategies to attract customers to the company’s brand through various web-based marketing programs and search engine optimization (SEO) technique;.
  • Identifies appropriate social media platforms and other web-based tools to use in the promotion of each product or service;
  • Oversees the implementation of online marketing plans; compiles and analyzes data to measure the effectiveness of such plans;
  • Reports campaign results to management, addressing any questions or concerns;
  • Identifies and recommends improvements and modifications to existing programs and additional or new marketing strategies and opportunities;
  • Ensures projects are completed on time and on budget;
  • Collaborates with and coordinates communication among information technology, sales, research, and other departments to complete projects;
  • Maintains current knowledge of online marketing opportunities and trends, web analytics, and SEO techniques;
  • Assists with development of the organizations websites to ensure its efficiency and efficacy;
  • Performs other related duties as assigned.

Competencies/knowledge/skills:

  • Thorough understanding of internet marketing and general marketing strategies;
  • Knowledge of social media, WordPress and Shopify;
  • Excellent verbal and written communication skills;
  • Strong organizational skills with superior attention to detail;
  • Ability to conduct and correctly interpret research and web analytics;
  • Ability to implement marketing plans;
  • Ability to multitask and meet deadlines.

Education and experience:

  • Minimum +1 years’ relevant experience;
  • Proven competencies: User Adoption Success, User Relationship Management, Project Management;
  • Great efficiency working with digital tools and SoMe platforms;
  • Experience with subscription sales as well as customer retention;
  • It will be an advantage if you have experience with UX and/or UI design.

Want to join the team?
Send your application, curriculum vitae and a good-looking photo in the link below

Accession:
Preferably as soon as possible, but we are also happy to wait for the right person.

Working hours:
Full time

We look forward to hearing from you! Apply for the position – Click here. 

 

Friday Group ApS
Erhvervsvej 17,
2600 Glostrup
Denmark
Direct phone to HR: +45 3020 5192 
Website: https://fridaygroup.dk
CVR-nr 37749850