Property Manager

Som Property Manager hos Friday Group får du en spændende stilling med både solo -og gruppearbejdsopgaver. Du skal helst have ”skruet hænderne godt på”, og kunne løse mindre opgaver selv. Der vil også indgå et vigtigt samarbejde med eksterne leverandører, og stillingen rummer både operative og administrative opgaver. Stillingen har direkte reference til vores Driftschef. Stillingen er med base i Glostrup, men stillingen har også ansvar for vores 2 lokationer i indre København. Kort sagt leder vi efter en dygtig handy mand, som kan finde løsninger og sikre at ting virker i hverdagen.

Om Friday Group:

Siden 2016 har Friday Group ApS været leverandør af den perfekte fredag aften. Vi er en koncern bestående af 30 fuldtidsansatte og flere hundrede dedikerede unge mennesker, som tilbyder forskellige løsninger til hotel-, restaurations- og cateringmarkedet.

Koncernen består af fem brands, der blandt andet tilbyder cocktailoplevelser, isterninger og salg af drikkevarer; Cocktail Company, Is Til Fest, Potio, der drives af vores to afdelinger i hhv. Glostrup og Åbyhøj, samt cocktailbarerne Aloë og Kassen, der begge ligger i København. Vi har opnået 3 Gazelle-priser og er støttet af Innovations- samt Vækstfonden. I 2020 købte kapitalfonden Morph Capital en andel af selskabet.

Ansvarsområder

Operative opgaver

  • Du skal sikre vores faste driftsaktiviteter som: renovation, pant, rengøring og pakkepost;
  • Være med til at sikre optimale forhold til udlejere og ejere, skabe gode relationer til leverandører og entreprenører;
  • Være med til at overvåge, vedligeholde og inspicere alle udpegede bygninger, ejendomme og vognpark;
  • Kunne behandle klager, overtrædelser og problemer;
  • Være i stand til at føre tilsyn med orden og struktur i driften samt fremstå som en rollemodel for virksomhedens værdier.

Administrative opgaver

  • Skal kunne gennemgå og godkende fakturaer og analysere driftsregnskaber;
  • Formidle kontakten til myndigheder, så som fødevarestyrelsen, arbejdsstyrelsen, sikkerhedsstyrelsen, samt sikre den lovpligtige arbejdsplads vurdering;
  • Være i stand til at koordinere løbende vedligeholdelse og inspektioner for at overholde alle relevante love, regler og virksomhedspolitikker;
  • Du skal sammen med vores finansafdeling udarbejde det årlige budget og regelmæssigt rapportere om de økonomiske resultater;
  • Være med til at udarbejde og vedligeholde alle optegnelser, korrespondance og filer.

 

Arbejdsopgaver

Operative arbejdsopgaver

  • Du skal søge for at alle maskiner virker og service sker regelmæssigt;
  • Være med til at sikre at virksomheden lever op til de forskellige myndighedskrav;
  • Løbende vedligeholde og reparere driftsudstyr og maskiner;
  • Foretage jævnlige gennemgange og vedligeholdelse af vores vognpark;
  • Lave løbende reparationer på diverse installationer eller booke håndværkere til det;
  • Lave nøglebrikker til medarbejdere;
  • Varetage al dialog omkring vores lokalerne med vores udlejer;
  • Sikre at de faste driftsaktiviteter sker med optimal dialog med driftsansvarlig på vores forskellige lokationer;
  • Du vil være den afsluttende faktor på nye Property projekter og sørge for at projekterne kommer i mål.

Administrative arbejdsopgaver 

  • Du skal sikre vores fakturakontrol, og at opgaver løses i henhold til aftalte budgetter og priser;
  • Du vil samarbejde tæt med vores finansafdeling omkring udgifter og forbrug, og ikke mindst forbedringer, der kan skabe besparelser.

Kompetencer/viden og evner

  • Du skal besidde enestående organisatoriske, problemløsningsmæssige og interpersonelle færdigheder.
  • Meget dygtig i Microsoft Office, gerne med en viden om Podio.

Uddannelse og erfaring:

  • En uddannelse som tømrer, VVS ‘er, eller en bacheloruddannelse er stærkt foretrukket; tilsvarende erhvervserfaring inden for ejendomsadministration vil blive taget i betragtning;
  • 2 års erfaring inden for ejendomsadministration;
  • Dokumenteret evne til at overholde operationelle politikker og procedurer, regler og bestemmelser;
  • Skal kunne forstå, tale og skrive Dansk og Engelsk på et niveau C2. 

Løn og muligheder:
Lønnen gives efter kvalifikationer og erfaring. Du har stor mulighed for at påvirke din egen hverdag samt fremtiden hos Friday Group i form af afdelingens resultater.

Send din ansøgning:
Send din ansøgning, dit curriculum vitae og et vellignende foto.

Tiltrædelse:
Gerne hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette.

Arbejdstid:
Fuldtid

Vi glæder os til at høre fra dig! Søg stillingen – klik her.

Friday Group ApS
Erhvervsvej 17,
2600 Glostrup
Denmark
Direct phone to HR: +45 3020 5192 
Website: https://fridaygroup.dk
CVR-nr 37749850